Bila Terasa Rindu

Assalamualaikum !

Related image
Sumber:Google

Bila Terasa Rindu | Tiba-tiba terngiang bait-bait lirik lagu Bila Terasa Rindu nyanyian si Dafi tu.. Dah kenapa pulak rasa rindu-rindu ni? Rindu pada siapa? hehe

Sebenarnya sebenarnya sebenarnya liniey rindu kat blog ni haaa .. lama gila liniey tinggal.. banyak betul sesawang, lelabah dan segala jenis binatang-binatang kat sini *nampak bebeno nipunya* :3 . Masa cuti semester je sempat singgah, sempat bukak blog. Ni pun dah nak masuk sebulan cuti baru teringat nak bukak blog. Alahaiii..

Blogwalking? Usah kata blogwalking, kalau dah nak bukak blog pun malaih apatah lagi blogwalking. Tapi sekarang liniey nak luangkan masa untuk blogwalking puas-puas sementara cuti masih berbaki sebulan lagi. Yang baca coretan liniey jangan lupa drop komen yeee.. Nanti liniey jenguk-jenguk blog korang.

Papai :)



Previous
Next Post »

1 reader dah komen:

Write reader dah komen
saljuhumairah
AUTHOR
Thursday, January 28, 2016 delete

selamat kembali, semoga semangat kawan-kawan blogger meneruskan perjuangan menulis blog...

Reply
avatar