Video Lirik Lagu Without You - Aman Af2014

Assalamualaikum.

Image result for aman af without you

Video Lirik Lagu Without You - Aman Af2014 | Tahniah sekali lagi untuk Aman kerana merangkul gelaran naib juara. Terima kasih juga kepada yang undi Aman sebab tanpa undian korang tentulah Aman tak dapat meraih gelaran naib juara kan.

Semalam LN terlebih rajin nak buat video lirik lagu Aman ni guna movie maker. Semalam juga siap tapi harini baru muat naik kat youtube. Jemput tengok dan kalau boleh komenlah kat ruangan komen youtube tu yer.



Lepas tengok video kat atas tu boleh skodeng gambar-gambar Aman yang cute, kacak, manis *amboi melebih* disini --> Koleksi Gambar Aman
Previous
Next Post »