Bergaya Dalam Masa 1 Minit

Assalamualaikum :)

Bergaya Dalam Masa 1 Minit | Uishh betul ke dalam masa satu minit jer boleh bergaya? Ishh betul lah..apa yang tak betulnya..dengan Instant Shawl anda mampu realisasikannya...Chiwahhh!!!!!!!!!!!!!

Oklah tak mahu potpetpotpet banyak-banyak. Sape nak try instant shawl ni boleh beli nga LN naa.. Nak beli 1 helai boleh borong pun boleh.Takdak hal!! Caranya sarung jer kat kepala n pin ikut suka hati & ikut kekreatifan korang. Kat bawah ni contoh  naaa.. Banyak lagi kaler lain.







*1 pcs Rm25
*3 pcs Rm23/pcs
*6 pcs - 9pcs Rm20/pcs

Beli banyak lagi murah lagi harga yg korang dpt!

Material: Chiffon Georgette|Tak panas | Kain selesa
Measurement: 70cm. Boleh cover chest

To order: PM SINI/WHATSAPP 014-5174779


Previous
Next Post »