Pencarian Sponsor Sweet Giveaway by MiszNadea & Liniey Nor

ASSALAMUALAIKUM :)

sponsor giveaway

PENCARIAN SPONSOR KINI BERMULA!!

Hai korang!! LN dan MiszNadea bercadang nak buat Giveaway pada bulan March ini.  Tapi sebelum tu kena la cari sponsor dulu..ea tak. Jadi, kepada sesiapa diluar sana yang sudi sponsor hadiah untuk giveaway ini, bolehlah pm kat fanpages Nadea@4ufrenz.

JENIS HADIAH SPONSOR

Jenis hadiah yang perlu disponsor tu tak kisah. Terpulang pada korang. Contohnya, keychain, notebook, shawl, baju, design blog, top up.

ATTENTION!!

Setiap sponsor hanya boleh bagi dua syarat sahaja untuk mereka yang ingin join giveaway ini. Contohnya, follow blog, like fanpages, follow twitter ataupun instagram. Apa-apa jer la asalkan dua sahaja.

BERMINAT UNTUK SPONSOR?

Kalau berminat nak jadi sponsor PM laju-laju DISINI

TAMAT
3 MARCH 2014
Kami mencari sekurang-kurangnya 10 orang sponsor. Sekiranya tidak mencukupi 10 orang sponsor, kami akan melanjutkan lagi tarikh tamat pencarian sponsor ini sehingga mencukupi. Sekiranya melebihi 10 sponsor adalah lagi baik!

Previous
Next Post »

6 reader dah komen

Write reader dah komen
Tuesday, February 25, 2014 delete

wahh.. xsabar nk tggu Ga di lancarkn.. ^^

Reply
avatar
mawar berduri
AUTHOR
Friday, February 28, 2014 delete

nak sponsor tp xtaw apa lagi..huhu

Reply
avatar
Liniey Nor
AUTHOR
Saturday, March 01, 2014 delete

hehe..ada msa lg nk pk :)

Reply
avatar
Saturday, March 01, 2014 delete

nak sponsor tudung bawal x 1 boleh tak??

Reply
avatar
aztazhr
AUTHOR
Sunday, March 22, 2015 delete

Jemput join segmen ini ye . :) http://aztazhr.blogspot.com/2015/03/segmen-klik-iklan-nuffnang-by-aaizaatt.html

Reply
avatar