Wednesday, 26 February 2014

Dapatkan Kupon Diskaun Daripada iPmart!!

ASSALAMUALAIKUM :)

Adakah korang pencinta gadget-gadget sama seperti LN? Kalau jawapan YA, LN ada kupon diskaun untuk korang semua. Sebelum tu LN nak cerita la sikit gadget yang LN suka. Sebenarnya semua LN suka ..muaahahaa.. Tapi memandangkan LN sekarang sedang menggunakan notebook jenama ASUS, nak cerita la serba sedikit kenapa LN pilih gadget sebegitu.

LN beli notebook ni masa sekolah. Biasalah, zaman sekarang kan, laptop memang amat diperlukan bagi pelajar terutama pelajar tingkatan 6. Tapi tak pilih laptop, faham-faham jer la laptop agak berat sikit. Jadi, notebook menjadi pilihan. Ramai yang sedia maklum notebook tu agak ringan. Takde la susah nak bawa pergi mana-mana. Sebelum beli, kenalah survey dulu harganya. Alhamdulillah, jumpa harga yang murah dari jenama ASUS. Dulu harganya RM 999 tapi sekarang tak tahulah. 

Setakat LN guna ni, ok lagi. Takde masalah sangat.Tak menyesal pun beli notebook harga murah. Cuma notebook ni tak boleh masukkan CD. Ala, padan la dengan harga kan. Jadi kalau korang setakat nak assignment memadai la guna notebook yang berharga RM 1000 ke bawah!! Selain notebook, teringin nak memiliki tablet. Tapi takde yang nak sponsor..hehe

Pernah tak buka websites ipmart.com ? Pernah tak cuci mata kat websites tersebut. Banyak gadget kan..macam-macam jenis ada. Harga-harga berpatutan. Kalau tak percaya godek-godek sendiri ok! Seperti yang LN beritahu awal-awal tadi, LN ada kupon diskaun untuk korang kan. Haa! Kupon diskaun yang dimaksudkan tu daripada iPmart!LN akan bagi kod diskaun tersebut.

Kod:498373LPM
Info >> RM 15 untuk belian minimum RM 100
>> Sah sehingga 31 Mac 2014
>> Penggunaan tanpa had

Displaying Badge.png
Klik untuk ke websites iPmart
Nota!
Sesiapa sahaja boleh guna kod tersebut sehingga 31 Mac 2014

5 comments:

Ahmad Zu Mal Md Rayi said...

Macam best jer :)

Bahrain said...

Setakat ni takde ingin lagi nak beli barangan gadget lagi. siapa yang nak tu jangan lepaskan peluang yang ada. :)

sYiRa LoKMaN said...

laju je promote yee..syira dpt email pasal ni

Liniey Nor said...

hehe...dapat jimat uit!

Liniey Nor said...

hahaha!! nk mnde yg nk update pomot tu jer la..hehe