Selamat Tahun Baru 2014- Pergilah Duka, Datanglah Bahagia

Assalamualaikum dan salam sejahtera :)

1.1.2014.. Sedar tak sedar dah masuk tahun 2014 dah kan.Tapi mujurlah..aku selalu tertunggu-tunggu bilakah tahun  2013 akan berakhir..dan akhirnya sudah melabuhkan tirai...

2013- tak pernah aku sangkakan akhirnya begini..hmm..Kalau diingatkan balik memang tak tertanggung rasanya. Aku bukannya insan yang kuat..Sesuatu yang aku harapkan kekal hingga hujung nyawa berakhir sebaliknya..Pertama kali aku hadapi..mungkin korang tak paham apa yang aku maksudkan..nak cerita pun takde guna.. yang mampu aku ungkapkan untuk tahun 2013 ialah "Sabarlah Duhai Hati".



Tapi...
2013 juga memberi aku "1001" pengajaran..yeah!pengalaman bercinta memberikan aku pengajaran..menjadikan aku insan yang lebih kuat, sabar, tabah dan yang paling penting dapat mematangkan aku..meskipun sakit untuk ditelan..ternyata ada hikmahnya :) Masih jauh perjalanan aku, masih banyak ujian yang perlu aku lalui.. Oleh itu, aku harus berterima kasih kepada dia..Walaupun sakit yang dia berikan, dia tinggalkan aku dengan pengajaran..

Apa-apa pun, aku harapkan 2014 akan lebih OK!!Tutup buku lama, bukak buku baru!!Umuq pun dah xde dah belasan tahun..dah masuk puluhan tahun gitu..eh? Macam tua jer mcm tua jer..No la..aku still baby..okbai *izinkan aku perasantan*

Azam tahun baru aku nak lebih aktif dalam dunia blogging dan nak buang insan yang tak hargai aku..Korang pulak??Cer share cer share

Ok la, Selamat Tahun Baru aku ucapkan buat pembaca blog yang ntah hape-hape ni.hihi..Papaiiii!!!



                                                                                                    
Pstt!
NAK MENANG HANDPHONE?JOIN GIVEAWAY INI!!

Previous
Next Post »

2 reader dah komen

Write reader dah komen
muja
AUTHOR
Friday, January 03, 2014 delete

moga tahun mendatang akan menjadi tahun terbaik dalam hidup linie :D

Reply
avatar