Saturday, 4 January 2014

Mohon Asap Itu Ditelan..ngeh ngeh ngeh!!!



"MAAF..KAMI TIDAK MELARANG ANDA MEROKOK DI KAWASAN INI TAPI MOHON ASAPNYA DITELAN"

Hahaha..camne si perokok?sanggup tak sanggup tak nak telan asap rokok tu??macam tak sanggup je macam tak sanggup jer..kekekeke

Ini punya ayat sangat bijak maa utk menegur perokok..yela, hang yang hisap hang la yang telan..kesian kat orang yang tak hisap rokok or anti asap rokok macam aku ni..

Ok la, malas nak pot pet pot pet bebanyak..papai !!

Opss lupa: Sumber gambar SINI


                                                                                                   
Psttt!!
NAK MENANG HANDPHONE?JOIN GIVEAWAY INI!!

2 comments:

Anonymous said...

memang terukla perokok macam nie sebab kena telan asap rokok..heheh..ikhlas dari www.tepakku.com

Liniey Nor said...

haha so mohon jangan merokok di tempat awam..kekeke