Jawatan Kosong!!

Assalamualaikum :)

Wah wah tiba-tiba nak berkongsi info mengenai kerjaya. Ramai sekarang ni yang tanam anggur kat rumah kan..tanam anggur yang tak berbuah pula tu..confirm ramai!!hehe..ok takpe..bagi yang nak kerja tapi tak tau nak kerja apa ataupun tak tau nak cari kat mana..kepala tengah serabut jadi buntu gitu..LN akan kongsikan blog yang korang boleh jadi rujukan. LN dah teroka blog tu, memang ada jawatan kosong untuk Januari 2014.



kerja kosong


Hah nak bebel jap. Kerja sekarang ni korang tak boleh nak memilih sangat. Walaupun korang berkelulusan ijazah tapi ada jawatan kosong yang menawarkan gaji setaraf diploma ataupun SPM baik korang cuba apply dulu..bukan apa..daripada duk tanam anggur yang tak berbuah mana lagi baik??Korang pikir la sendiri!!!


Ok jom skodeng blog yang LN beritahu tadi >> KLIK SINI

                                                                                                          
Previous
Next Post »

1 reader dah komen:

Write reader dah komen
Anonymous
AUTHOR
Sunday, January 19, 2014 delete

I blog often and I really appreciate your information. The article
has really peaked my interest. I will bookmark your website and keep
checking for new details about once a week.
I subscribed to your RSS feed too.

Also visit my homepage TRX

Reply
avatar