Rindu Seorang Sahabat



Dialah hiasan dikala kamu senang dan perisai diwaktu kamu susah.Itulah sahabat!!
Teman ketawa bagaikan air di daun keladi walau tercurah tak berkesan. Tapi sahabat sejati bagai air lalu walau dicincang ia tak mungkin kan putus

Huaaaa dah dekat sebulan cuti..sebulan tu jugak la tak jumpa sahabat-sahabatku..rindu weh rindu..terutama kengkawan yang selalu bersama aku..bukan sahaja time suka malah time berduka pun bermacam2 nasihat depa bagi:-((,:'(,:'-(hmm..thanks..



Hmm rindunya nak lepak nga diorang..tapi diorang mesti busy nga kerja so aku malas nak ganggu..tunggu diorang ajak jer ler..aku pulak?goyang kaki kat umah jer..kekekeke -_-

Semalam kita jadi kawan kerana kenangan silam, hari ini kita masih berkawan kerana janji semalam, esok kita akan terus berkawan kerana hari ini kita saling mendoakan, hari-hari kemudian kita akan terus berkawan kerana esok kita ada azam, tapi andai esok tiada lagi kita tetap kawan, kawan selamanya dalam kenangan.




credit to incik Google for gambar2 dan madah2 persahabatan :D

                                                                                                    

Previous
Next Post »