Watak Aku Dalam Cerpen?



"Puas hati kau?? puas??!! mama marah aku sebab kau!! Iman kenapa kau pentingkan diri sangat ini?? mana BFF aku yang selalu dengar kata mama?? apa yg Ila itu dah asuh kepala otak kau??Apa!!??" Jerit  Liniey pada Iman... Dia berlari masuk ke bilik dan menghempaskan pintu dengan kuat sekali sehingga Iman terkejut dengan tindakan Liniey..sahabat dari kecilnya..Liniey tak pernah marah sebegitu rupa dengannya walaupun Iman selalu usik dan membuat Liniey marah....

Itu antara sebahagian cerpen Dia Pilihan Ku yang ditulis oleh akak alam maya Liniey,unnie Fiza .Jalan cerita cerpen Dia Pilihan Ku ni bukanlah 100% yang berlaku terhadap Liniey cuma nama wataknya ada nama Liniey..watak heroin lagi tu..kehkehBtw unnie,serius liniey cakap liniey dapat rasa apa yang watak LINIEY & IMAN rasa sampai berair mata ni..sob2 =_=..Untuk pengetahuan korang,unnie Fiza ni baru berjinak-jinak dalam dunia penulisan cerpen..So hopefully korang support la dia k :) Jadi apa lagi..meh la baca sepenuhnya cerpen DIA PILIHAN KU kat sini >> Dia Pilihan Ku


To unnie Fiza:Liniey akan support unnie dalam apa jua yang unnie lakukan..Teruskan perjuangan dalam penghasilan cerpen..apa-apa komen pun yang unnie terima mengenai karya unnie, unnie kena terima dgn positif k :) n Liniey doakan impian unnie untuk jadi penulis novel akan tercapai

Previous
Next Post »

4 reader dah komen

Write reader dah komen
Nurul Hafizah
AUTHOR
Monday, September 17, 2012 delete

huhu unnie lahh kekek TQ sayang .... sokong lah unnie sehingga unnie lelapkan mata ini :(( *hug*

Reply
avatar
Monday, September 17, 2012 delete

semoga berjaya Unnie Fiza.. nanti ena terjah yew... tgh bosan2 ni, elok mecari bahan membaca.. Keep moving n All the best!

Reply
avatar
Liniey Nor
AUTHOR
Tuesday, September 18, 2012 delete

@Nurul Hafizah:alolo liniey akn sentiasa support unnie..sampai bila2 :)

@Lady Ainna:Tq ena sbb support unnie Fiza :)

Reply
avatar
Thursday, September 27, 2012 delete

nice one :).. done follow... follow me back.. aqafiyanoty.blogspot.com

Reply
avatar