Saturday, 22 September 2012

Lirik Lagu & MTV Muara Hati-Dato Siti Nurhaliza & Hafiz AF 7


Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati kan tetap setia

Ku percaya ke mana pun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersemadi
Takkan terpisah hati

[Chorus]

Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu

Aku ada kerna engkau ada
Cinta hatiku hanyalah untukmu
Jalanku tertuju padamu
Ke mana pun kan pasti kembali

[Ulang chorus]

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk
Bersatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku
Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk (merasuk dalam hati)
Cinta


5 comments:

!Misz Nadea! said...

kite pun update lagu ni.. dap kan... lirik dia best P)

kaishin said...

sayu la pulak rasanya dengar lagu ni..hehe

Liniey Nor said...

@Misz Nadea!:eaa kerr :O haha nk p @@ yg nad la pulakk..tu la lirik dia best sgt.. :D

@kaishin:aha kn..tacim :-p

Nurul Hafizah said...

rasa nak jadi siti je lah HAHAHA suara unnie lebih kurang je mcm siti nurhaliza HAHAHA

Liniey Nor said...

ahaha suara liniey pn lebih kurang cm siti jer..HAHA pasan -_-