Lirik Lagu & MTV Muara Hati-Dato Siti Nurhaliza & Hafiz AF 7


Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati kan tetap setia

Ku percaya ke mana pun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersemadi
Takkan terpisah hati

[Chorus]

Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu

Aku ada kerna engkau ada
Cinta hatiku hanyalah untukmu
Jalanku tertuju padamu
Ke mana pun kan pasti kembali

[Ulang chorus]

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk
Bersatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku
Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk (merasuk dalam hati)
Cinta


Previous
Next Post »

5 reader dah komen

Write reader dah komen
!Misz Nadea!
AUTHOR
Saturday, September 22, 2012 delete

kite pun update lagu ni.. dap kan... lirik dia best P)

Reply
avatar
kaishin
AUTHOR
Saturday, September 22, 2012 delete

sayu la pulak rasanya dengar lagu ni..hehe

Reply
avatar
Liniey Nor
AUTHOR
Saturday, September 22, 2012 delete

@Misz Nadea!:eaa kerr :O haha nk p @@ yg nad la pulakk..tu la lirik dia best sgt.. :D

@kaishin:aha kn..tacim :-p

Reply
avatar
Nurul Hafizah
AUTHOR
Monday, September 24, 2012 delete

rasa nak jadi siti je lah HAHAHA suara unnie lebih kurang je mcm siti nurhaliza HAHAHA

Reply
avatar
Liniey Nor
AUTHOR
Wednesday, September 26, 2012 delete

ahaha suara liniey pn lebih kurang cm siti jer..HAHA pasan -_-

Reply
avatar