Kacak Tapi Masih Single?Ini Antara Sebabnya...



                                                        *Gambar sekadar hiasan


1. Terlalu jual mahal  Monkey Icon Cici
Kebiasaannya orang yang kacak ini agak jual mahal walaupun ada kalanya dalam hati suka. Keegoaannya agak tinggi,mungkin si tampan merasakan dirinya digilai ramai. Petik sahaja jari 10 yang datang. Kononnya mahu pilih yang terbaik tetapi akhirnya yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran. 

2. Persepsi sukar di dekatiWan Wan Emoticons 3
Perempuan biasanya menganggap si jejaka kacak agak sukar untuk didekati, apatah lagi untuk menjadikannya sebagai pasangan. Kononnya, banyak cabaran yang perlu dihadapi termasuklah berhadapan dengan saingan-saingan yang merebut cintanya. Apabila semua sudah beranggapan demikian, ini bermakna sampai ke tua lah si kacak membujang.

3. Maintenance tinggi 
Wan Wan Emoticons 17
Kebiasaan lelaki kacak ini dikatakan mempunyai maintenance yang agak tinggi. pakaian, minyak wangi, jam tangan, semunya mahu berjenama dan ada kalanya mencecah ratusan tinggi, takutlah perempuan yang dekati. Bimbang kopak duit nak beli hadiah hari jadi

4. Pernah dikecewakan
menangis
Oleh kerana sudah serik bercinta si jeaka tampan lebih bahagia bersendirian. Biarpun terlalu banyak yang datang menagih cinta. Namun masih belum dapat mengubati lukanya. Baginya, dia tidak perlu sia-siakan hidupnya dengan perempuan yang tidak pandai menghargai dirinya. Lebih baik sendiri daripada menderita kerana cinta.

5. Mencari pasangan ideal
Monkey Emoticons
Pipit sama pipit, enggang sama enggang. Masakan boleh terbang sama. Begitulah kata pepatah. orang tampah pastinya mencari irang yang cantik juga. Namun harus di ingat bukan semua orang bertuah boleh hidup bersama dengan insan yang diimpikan, Akurlah pada jodoh yang datang.

6. Terlalu banyak Pilihan 
Monkey Icons Cici
Aduh.. pening kepala nak memilih yang mana satu sesuai dijadikan teman hidup. Orang kacaklah dikatakan sering dikerumuni dengan bermacam-macam jenis perempuan. kalau pilih yang sana, disini akan terluka. kalau pilih disini, disana pula yang akan kecewa. Akhirnya, dua-dua di tolak jadilah single sehingga ke hari ini.

7. Terlalu komited dengan kerjaya
belajar
Sibuk dengan kerjaya sehingga terlupa dengan cinta. Orang kacak biasanya berfikir yang mereka mudah untuk mendapatkan cinta. Oleh kerana itulah cinta sentiasa menjadi nombor dua dan kerja menjadi nombor satu. namun mereka lupa usia tidak menunggu kita. Sebab itulah, ekoran terlalu komited dan lali dengan kerja sehingga ke hari ini masih lagi sendiri.

8. Gosip terlalu banyak
Monkey Winks
Orang yang kacak selalu menjadi buah mulut pemerhati, walaupun si tampan keluar hanyalah dengan kawan perempuan, pastinya gosip akan cepat tersebar dan seterusnya menjatuhkan saham lelaki tampan. Pelbagai gosip dan persepsi pandangan pemerhati yang tidak benar, seperti si tampan sudah berpunya, mempunyai ramai perempuan, ini akan menyebabkan saham si tampan jatuh dan si tampan hidup keseorangan.


Previous
Next Post »

7 reader dah komen

Write reader dah komen
Falcoa wa !
AUTHOR
Thursday, September 13, 2012 delete

agak2 matwa nie hensem x? ahahhaa

Reply
avatar
Thursday, September 13, 2012 delete

lelaki yg kacak yg single ni, dia simpan kekacakan dia untuk bini dia je... untunglah siapa yg dpt.. XD nice sharing

Reply
avatar
Nurul Hafizah
AUTHOR
Saturday, September 15, 2012 delete

hahaha untunglah hensem kann kekeke... unnie un nk jugak mamat hensem tapi unnie sedar diri hukhuk .. mamat biasa pun boleh lahh ..hensem je lebih perangai hodoh tak leh pakai gak huhu

Reply
avatar
Razil Tahir
AUTHOR
Sunday, September 16, 2012 delete

sesetengah tue takk bape luruss...
huhuhuhu xde la gurau ja.. XD

Reply
avatar
Liniey Nor
AUTHOR
Sunday, September 16, 2012 delete

@nurrul hafizah:haha betul tu unnie..kalau dpt mamat hensem tp hati busuk xde guna kan3..kehkeh

Reply
avatar
cik amal
AUTHOR
Monday, April 07, 2014 delete

setuju ayat ena... kan best dia simpan untuk bini dia :D
blogwalk sini.. moga blog ni dimurahkan rezekiii.. aamiiin

Reply
avatar
Liniey Nor
AUTHOR
Monday, April 07, 2014 delete

moga amal mendapat somi yg kacak..kacak luar dan kacak dalam..hihi

Reply
avatar